Egy, a Közbezerzési Értesítőben megjelent felhívást tett közzé a Kreatív Online. A kiírásban a mórahalmi önkormányzat keres kommunuikációs partnert. Az ajánlatot tárgyalás nélküli eljárás során kívánják elbírálni 4 nap alatt.
A kiírónak szíve-joga megszabni a feltételeket, melyek általában a szakmai és pénzügyi alkalmasság feltételeit taglalják. Mórahalom kicsit tovább szűkítette a szokottnál a leendő pályázók körét, épp csak azt nem írták bele, hogy az ügyvezetőt XY-nak kell hívni...
Az alkalmasság feltételei között szerepel, hogy az ajánlattevő rendelkezik egy környezetvédelemhez értő szakemberrel, egy abban a térségben lévő rádióállomással és kábelhálózattal, valamint egy a Dél-Alföldi Régión belüli irodával.
De mihez is kell környezetvédelmi szakember és, saját tulajdonban lévő rádió és kábel TV hálózat?
Az első rész, amit 2011. március 31-ig kell teljesíteni, a mórahalmi Fenntartható Fejlődés Háza projekthez kapcsolódik. A pályázó feladatai között szerepel a projekt marketingstratégiájának és kommunikációs kampányának kidolgozása, előadások szervezése a termelők és a lakosság részére, honlap létrehozása, valamint médiamegjelenés vásárlása is. Továbbá a nyertesnek mérnie kell a kommunikáció hatékonyságát is a szakmai tevékenység elején és végén egyaránt.
A második részben a pályázó az Erzsébet Mórahalmi Gyógyfürdő Fejlesztéséhez tartozó kommunikációs feladatok ellátására tehet ajánlatot. A nyertesnek többek között konferenciát kell szerveznie, különböző kiállításokon kell részvételt biztosítania, reklámanyagokat készítenie, és a projektzárással kapcsolatos munkálatokat lebonyolítania.
A szövegből azt szűröm le, hogy a környezetvédelmi szakon már tanítják a marketingkommunikációt, a rendezvényszervezést, a végzősök tudnak médiát vásárolni és a kommunikáció hatékonyságát mérni.
Az ős jobboldali Mórahalom nem fél az esetleges törvényességi vizsgálatoktól, vagy ez már a jövő?